Aula di cunniscenza di l'acciaio inox

Articulu Organizazione Basica
Rappresentante Steel 304 201 316
Forza à a trazione ab (MPa) ≥520 520MPa  
Durezza 187HB; 90HRB; 200HV HRB <183N / mm2 (MPa)  
U scopu principale Ampiamente adupratu in l'industria è l'industria di a decorazione di mobuli è l'industria medica video Principalmente adupratu per fà tubi decorativi, tubi industriali, è alcuni prudutti à pocu pressu Pricipalmente adupratu in l'industria alimentare è in i maghi di chirurgia esterna, aghjunghjendu u molibdenu pò fà o una struttura speciale chì hè resistente à a corrosione
Resistenza à a Corrosione Alta Alta

Quistione 1: 

Perchè l'acciaio inox hè ancu magneticu?

L'acciaiu inox 304 appartene à l'acciaiu inoxidable austeniticu. L'Austenite hè in parte o una piccula quantità trasfurmata in martensita durante u travagliu à fretu. A martensita hè magnetica, dunque l'acciaio inox 304 hè micca magnetica o pocu magnetica.

 

Quistione 2:

Perchè l'acciaio inossidabile si arrugginisce?

a. A superficia di l'acciaiu inossidabile hà accumulatu polvere chì cuntene altri elementi metallichi o attaccamenti di particelle di metallo straniere. In aria umida, l'acqua cundensata trà l'accessori è l'acciaiu inoxidable cunnessa i dui in una micro batteria, chì inizia una reazione elettrochimica, A film protettiva hè danneggiata, chjamata corrosione elettrochimica.

b. A superficia di l'acciaiu inossidabile aderisce à u suchju urganicu (cum'è melone, verdura, zuppa di tagliatelle, sputum, ecc.), Chì forma l'acidu organicu in presenza d'acqua è ossigenu, è l'acidu organicu corroderà a superficia metallica per un longu tempu tempu.

c. A superficia di l'azzaru inossidabile aderisce à sostanze acide, alcaline, è saline (cume acqua alcalina è acqua di calce chì spruzza nantu à u muru di decorazione), causendu corrosione lucale.

d. In l'aria inquinata (cum'è l'atmosfera chì cuntene una grande quantità di sulfuru, ossidu di carbonu è ossidu di azotu), formerà macchie di acidu sulfuricu, acidu nitricu è acidu aceticu quandu si scontra acqua condensata, causendu corrosione chimica.

 

Quistione 3:

Cumu identificà i prudutti autentichi in acciaio inox 304?

A.Support analisi in pocione d'inspezione speciale 304 in acciaio inox, s'ellu ùn cambia culore, hè in acciaio inox 304.

B. Supporta l'analisi di a composizione chimica è l'analisi spettrale.

Prove di fume C.Support per simulare l'ambiente di usu attuale.

 

Quistione 4:

Chì sò i tippi più cumuni di acciaio inossidabile?

Acciaiu inox A.201, adattatu per l'usu in ambienti secchi, hè faciule arrugginisce in cuntattu cù l'acqua.

Acciaiu inox B.304, ambienti esterni o umidi, forte corrosione è resistenza à l'acidu.

L'acciaiu inossidabile C.316, aghjuntu à u molibdenu, hè più resistente à a currusione, soprattuttu adattu per l'acqua di mare è i media chimichi.

Stainless Steel Knowledge Classroom

Tempu di posta: Jan-07-2021