Cù u Cinghiale Anti Perdu di u Bambinu, Mamma ùn hà più da preoccupassi

With The Child Anti Lost Strap, Mom No Longer Has To Worry1

Quandu u zitellu cresce, in listessu tempu, u prublema di sicurezza di a perdita di u zitellu si verificherà ancu. Avemu da esse attenti à questu. In vacanze, lochi publichi, supermercati, è purtendu u zitellu à ghjucà, mi inchieteraghju chì u zitellu sia persu cun ellu. Perchè u zitellu ùn hà micca capitu l'impurtanza di a sicurezza prima di l'età di 6 anni, hè principalmente per divertisce si. A curiosità di u zitellu hè pisante, è quandu vede cose divertenti è interessanti, pò scappà senza sapè. Periodu di punta. In questu momentu, ùn importa ciò chì fate, duvete tene l'ochji nantu à u zitellu senza piantà, è esse più prudenti, per paura di ogni periculu. Ci hè dunque un modu megliu per fà chì u zitellu si diverte senza chì i genitori si primurinu di perde si?

Artefattu anti-persu - cinturinu anti persu di u zitellu

A praticità hè di prima classe, è hè diventata un braccialettu anti-persu assai pupulare è caldu in parechji paesi stranieri. Pò aiutà e mamme à risolve e misure di sicurezza di piglià u so zitellu fora, riducendu cusì a probabilità di perde u zitellu. U so braccialettu hè principalmente per ligà i polsi di i genitori è di i zitelli. U vantaghju hè chì hè chjucu è faciule da trasportà, è ùn limita micca l'attività di i zitelli; Alcune cinghje sò fragili è faciuli da taglià corti, ma u filu d'acciaiu esistente anti-tondera, filu d'acciaiu in lega addensata, hè più difficiule da taglià.

With The Child Anti Lost Strap, Mom No Longer Has To Worry3

1. L'esternu hè impannillatu cù materiale polimericu PU ecologicu, chì hè duru è dolce, micca faciule da rompe, è hà una vita più longa.

2. U polzu hè fattu di tessutu di poliestere traspirante è cunfortu, più una strata fina di spugna, ùn ferisce micca a pelle di i zitelli è di i genitori.

3. Doppiu Velcro, questa estremità di u braccialettu di u zitellu hè invertita doppia adesiva, u scopu hè di impedisce à u zitellu di staccallu à vuluntà.

4. A fibbia quadrata grossa è a fibbia di serratura impediscenu a rottura è rendenu l'operazione più faciule.

Certi parenti sentenu sempre chì a perdita di u zitellu hè troppu luntana per elli, ma devenu esse prudenti. Questa sicurezza si riflette principalmente in dui punti. Unu hè chì hà un certu gradu di duttilità è ùn hè micca rigidu cum'è a corda di nylon. , U vantaghju di questu hè chì ci hè una situazione d'urgenza, cum'è un zitellu chì cade di colpu, o di colpu corre in avanti, ci hè un buffer per evità fratture. In listessu tempu, ùn limita micca u muvimentu di i zitelli cum'è corde di nylon di lunghezza fissa. Purtatelu leggermente per risolve e vostre preoccupazioni, viaghjate più sicuramente, è preoccupatevi di perde è di rapimentu.


Tempu di posta: Jan-07-2021